Regulamin sklepu

Regulamin sklepu
Sklep internetowy www.papete.pl prowadzony jest przez firmę Agata Michaluk
z siedzibą w Warszawie przy ul Żelaznej 87, Nip: 716-138-67-36. Regon: 0602 92 190
1. Informacje ogólne
Sklep internetowy www.kartkaodciebie.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną przez internet.
Ceny podane w sklepie sa podane w złotówkach i sa cenami brutto uwzględniajacymi podatek Vat.
Klient razem z przesyłką dostaje paragon z kasy fiskalnej.
Paragon znajduje się w paczce lub razem z listem przewozowym.
Zasady składania zamówienia
Przegladanie asortymetu sklepu i zamawianie produktów nie wymaga zakładania konta.
Zamówienia przyjmujemy poprzez formularz na stronie internetowej.
Nalezy wybrac produkt, który chcemy zamówic, kliknac na przycisk ZAMÓW i wypełnic formularz.
Warunki przyjęcia zamówienia
Warunkiem przyjecia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza, wpisanie danych adresowych i zaznaczenie odpowiedniej opcji płatnosci.
W przypadku zaproszeń, menu, przywieszek, wkładek, -przysłanie zgodnie z gramatyką j. polskiego pełnego tekstu , jaki ma znaleść się na produkcie, i jeżeli mamy wykonac personalizację gosci, listy gosci odpowiednio odmienionej zgodnie z wytycznymi z zakładki JAK SPORZADZIC LISTE GOSCI?
Warunkiem przyjecia zamówienia jest przysłanie wszystkich niezbednych danych jak tekst i lista gosci razem.
Lista gosci przysłana w formularzu jest dla nas wiążącą. Każda wymiana listy gosci to koszt 10 zł
Nie ma znaczenia ilość zmian na liście. Nawet drobna zmiana to wymiana listy.
Nie ingerujemy w zawartość merytoryczną i gramatyczną tekstów przysyłanych przez klientów.
Odmowa Realizacji zamówienia
Na etapie od złożenia Zamówienia do akceptacji Projektu Sprzedawca nie ma obowiązku realizacji zamówienia i w każdej chwili może się z niego wycofać, bez żadnych roszczeń i kosztów. może odmówić sporządzenia Projektu lub uwzględniania poprawek, w przypadku:
- błędów w procesie składania Zamówienia;
- gdy sporządzanie Projektu lub rozpatrzenie zgłoszonych poprawek wymagałoby nadmiernego nakładu pracy, czasu lub środków;
- gdy istnieją wątpliwości co do przestrzegania przez Kupującego Regulaminu;
- gdy istnieją wątpliwości co do wiarygodności lub tożsamości Kupującego.
- Klient nie chce przysłac tekstu lub listy gosci według naszych wytycznych.
-Klient nie odpowiada na emaile i nie odbiera telefonu. Po 7 dniach zamówienie anulujemy
-Klient nie dokonał wpłaty w ciagu 7 dni od akceptacji projektu.
Zawarcie i wykonanie Umowy Sprzedaży.
1. Zawarcie umowy Sprzedazy między klientem z Sprzedawcą nastepuje po uprzednim złozeniu przez klienta zamówienia za pomoca formularza w sklepie internetowym.
2. Po otrzymaniu zamówienia sprzedawca potwierdza jego otrzymanie poprzez odesłanie klientowi na pocztę email podaną w formularzu jego zamówienia. Jest to zwrot automatyczny tego co klient wpisał w formularzu.Z chwilą otrzymania przez klienta powyższej wiadomosci zostaje zawarta Uwowa Sprzedaży miedzy klientem a Sprzedawcą.
Realizacja zamówienia
Sprzedawca przystepuje do realizacji,
Pierwszy etap to wykonanie projektu składu tekstu i wysyłka do klienta w formie elektronicznej na email wskazany w formularzu.
Teraz jest czas na ewentualne poprawki. 3 drobne poprawki Gratis.
Co to sa drobne poprawki? wstawić przecinek, dopisać kropkę, poprawić literówkę)
Jeżeli przysyłacie Państwo tekst od nowa. Nie jest to poprawka.
To robienie projektu od nowa. (dodatkowy koszt 20 zł)
Zmiana czcionki w projekcie wysłanym już do Państwa przez grafika - 20 zl
Zmiana wzoru , gdy projekt już został do Państwa wysłany - 30 zł
Wymiana listy gosci ( po przyjęciu zamówienia) - 10 zł

Po akceptacji pisemnej projektu przystepujemy do drugiego etapu realizacji:
Druku i konfekcjonowania produktu.
W tej chwili nie ma już mozliwosci żadnych zmian, ani w tresci ani w ilościach, ani modelu produktu.


Odstąpienie od Umowy
Prawo do odstapienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi
a) w odniesieniu do umowy , w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowabych potrzeb.
b) o swiadczeniu usług , jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczeciem swiadczenia , ze po spełnieniu swiadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstapienia od umowy.

Nasze produkty są robione na zamówienie i personalizowane. Zatem nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.

Odstąpienie od Umowy - kiedy projekty już zostały wyslane, a produkty jeszcze nie wykonane.
W przypadku odstąpienia od zamówienia, kiedy projekty już zostały wyslane, a produkty jeszcze nie wykonane

Kwota zostanie zwrócona z potrąceniem kwot za projekty bez ich druku, produkcji.
Zaproszenia (projekt bez produkcji zaproszeń) - 40 zl
Menu ( projekt bez produkcji menu)  – 40 zł
Przywieszki, torebeczki, numerki, księga, wkładki, pudełka (bez produkcji) – 20 zł (każdy projekt)

Dodruk
Nie wykonujemy żadnych dodruków
Tym bardziej dodruków na 1-2 szt. Zatem prosimy o zamawianie produtów z zapasem.

Przesyłki i płatność
Szagółowe informacje o cenach przesyłek i metodach dostawy znajduja się na stronie sklepu w zakładce PRZESYŁKI
Płatność- Przelew tradycyjny na konto bankowe
W przypadku płatnosci przelewem klient obowiążany jest do wpłaty w terminie 7 dni kalendazowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży ,
w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.


Terminy zawsze podajemy w zakładce TERMINY. Sa to terminy przybliżone.
Klient informacje o terminach dostaje tez w emailu razem z projektem.

Lista Gości
Nie odmieniamy list gości. Listę prosimy bez numeracji, odpowiednio odmienioną stosownie do treści. Zgodnie z zasadami gramatyki j. polskiego.
Przykład:
Ciocię Anię i Wujka Marka
Sz. P. Annę i Janusza Kowalskich

Reklamacje
1.Produkty, które wykonujemy są to produkty wykonywane ręcznie. Mogą się nieznacznie róznic od siebie i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Produkty które widzicie Państwo na monitorze będą się nieznacznie różnić kolorystycznie
od tego co zobaczycie Państwo na wydrukowanych produktach.
Wynika to z parametrów ustawień monitorów. Nie może to być uznane jako wada i stanowić podstawę do reklamacji.
Zdjęcia na stronie nie oddają idealnie kolorystyki zaproszeń, nadruku, wstążek. W rzeczywistości mogą nieznacznie różnic się. Są to jednak niewielkie różnice.
Klient zawsze ma mozliwość zakupu próbki zaproszenia , aby zobaczyc produkt na ‘’żywo’’

2. Reklamacje z powodu błedów w druku tekstu uznamy tylko wtedy, kiedy nadrukowany tekst będzie róznił się od tego w zaakceptowanym przez klienta projekcie.
Klient akceptuje projekt i ostatnia wersja jest ostateczna.
3. Reklamacje w personalizacji zaproszeń, winietek przyjmiemy tylko wtedy, kiedy pozycje z listy będą nadrukowane inaczej niż na liście.
Uwaga!: Nie potrawiamy błędów, literówek, spacji. Nie dopisujemy zwrotów Sz. P. lub W. P. przed personaliami gości. Jeżeli klient chce mieć te zwroty przed personaliami jest zobowiązany przesłac listę z tymi zwrotami. Na stronie są informacje jak sporzadzić listy gości. Klient jest zobowiązany przestrzegać naszych wytycznych.
Jeżeli paczka jest uszkodzona i jest podejrzenie uszkodzenia produktów w przesyłce klient jest obowiążany sprawdzić przesyłkę w obecnosci kuriera i wypełnić protokół szkody. Na tej podstawie uznamy roszenia klienta. Klient jest zobowiązany poinformowac nas o tym fakcie pisemnie w ciagu maksymalnie 7 dni od dnia przyjęcia paczki od kuriera. Uszkodzone produkty prosimy wysłac do nas dobrze zapakowane na swój koszt na adres , który podamy klientowi w emailu.
Jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy koszt przesyłki.

4. Rekłamacje rozpatrujemy w ciagu 7 dni roboczych od dnia dostarczenia do nas przesyłki.
Klient dokonujacy zakupów w naszym sklepie zobowiążany jest zapoznać się z regulaminem.
Nie zapoznanie się z regulaminem nie zwalnia klenta z zawarych w nim zasad.
Składając zamówienie klient akceptuje regulamin w całości.

 

ZamknijNasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług. Więcej informacji »